سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

کمبود آب

سلام

یک موضوع جالب، که به نظرم آمد ممکنه که برای شما هم جالب باشه...

اینجا در ایالت کویینزلند، ذخیره آبشون تموم شده به خاطر اینکه امسال باران کم  باریده و دچار خشکسالی شدن... با چند تا از ساکنین اینجا که صحبت می کردم میگفتن این موضوع شاید ذر ۲۵ سال گذشته بی سابقه بوده...

جدای از تمام کارهایی که دولت انجام داده برای صرفه جویی در مصرف آب، مثل دوشهای کم مصرف و آب ندادن به گیاهان و اینجور کارا ولی بازم هیچ کدومش فایده نداشته و همچنان در حال مواجه با بی آبی مطلق هستند...

موضوع جالبش اینجاست که رییس جمهورشون امروز توی تلویزیون طی یک پیغامی، اعلام کرد که هیچ چاره ای نداریم جز اینکه برای بارش باران دعا کنیم و به کلیساها اعلام کرده که همگی یک برنامه یک هفته ای برای دعا جهت بارش باران بگذارند 

به نظر شما جالب نیست؟؟؟

اگر جالبه که شما هم برای ما دعا کنید که ما اینجا از تشنگی یه وقت تلف نشیم...

تا بعد

نظرات 3 + ارسال نظر
آرتوش چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ق.ظ http://http:/www.artoosh.blogsky.com

ما تو مشهد امسال همین مشکل و داشتیم....کم آبی بود به مدت یک هفته آب از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب قطع بود بجاش دمه حرم همیشه آب بود.....پارتی بازییه دیگه!!
دعا جواب نمی ده تست شده!!!دنبال فکر بکر باید باشن!

مریم چهارشنبه 10 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:32 ق.ظ

من دعا می کنم بارون نیاد تا تو زودتر بر گردی، اینجا هر شب بارون می یاد زود بیا دلمون تنگ شده.

المیرا پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ق.ظ

آره اینجا مونا چند روزی پشت هم خیلی بارون اومد... جاتون خالی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد