سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

خالی

چند روزیه که صفحات دلم مثل صفحات وبلاگم خالی شده... حوصله ام از همه چیز سر رفته و احساس گم شدگی دارم... احساس می کنم مثل وبلاگم که بین این همه وبلاگ گم شده یا شاید قایم شده ... منم دوست دارم بین صفحات زندگی گم بشم... یا شاید قایم بشم... اما خودم که نمی تونم از خودم فرار کنم... هر چقدر هم که سعی کنم گم بشم بازم خودم خودمو می بینم... نمی دونم چرا دلم خواست تو وبلاگم بعد از این همه مدت بنویسم.... اونم این چیزها رو... ازم نپرسید چون نمی دونم... من دیگه هیچی نمی دونم....

نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره آبی پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:21 ب.ظ http://mynotebook.blogsky.com

وبلاگت گم نشده هست !برای خودت هم بنویسی عالی است! موفق باشی

محمد پنج‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:06 ب.ظ http://mohammad1.blogsky.com

سلام آبجی مونا خوبی.وب جالبی دارید.ممنون می شم یه سری هم به من بزنی!!!!!
در ظمن دوست دارید با چه اسمی لینکتون کنم؟
شما منو با اسم*** شکست عشقی ***لینک کنید.
دوستون دارم .
موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد