سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

سکوت

حس تنها بودن... خالی بودن... سرشار از سکوت... در اعماق... در اوج بودن و نبودن همزمان.

تعهد تمام به بودن... و نبودن در تعهدی که سالیان سال است به دنبال معنای آن می گردی...

نظرات 2 + ارسال نظر
نقاب سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:50 ب.ظ http://negha.blogsky.com/

سلام
درود
و سخن..............زیبا می نویسید اما تلخ... تلخ می گویی اما شیرین می شوم از خواندن...منظورت را می رسانی .. خوب می دانی در چندکلمه و در چندنقطه مثل این نقط ها > ......

مونا گرامی از نوشتار کوتاهتان بسیار خوشم آمد...موفق باشی

غزل یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1388 ساعت 08:49 ب.ظ

خیلی تعجب کردم وقتی روی این لینک بعد n سال کلیک کردم و دیدم تاریخ 88 داره، خیلی! اما بیشترش خوشحال شدم باز هم خیلی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد