سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

برای اولین بار

سه روز پیش برای اولین بار سوشی خوردم با ماهی خام... بد نبود!

دو روز پیش برای اولین بار فیلم هری پاتر دیدم... هنوز علاقه ای ندارم!

دیروز برای اولین بار پانچو پوشیدم و زیر باران بدون چتر راه رفتم... خیلی خووووبه!

امروز برای اولین بار جلوی مونوریل نشستم و از اون بالا به تمام شهر نگریستم... جالبه :)!

تنهایی

برای چه انسان نیاز به همراهی با دیگران دارد؟ چرا انجام یک سری کارها در تنهایی آزار دهنده هستند؟

روزهای زندگی من

بعضی وقتها فکر می کنم اگر آدم بتونه از زمین خودشو جدا کنه... البته افکارشو... از افکار بد زمینی.. و به افکار خوب بچسبونی... یه کمی سخته... ولی می شه... مثلاً من جدیداً هر موقع عصبانی می شم... در حد زیاد... و یا ناراحت می شم... و یا از اینجور چیزا، سریع یه موسیقی می ذارم و شروع می کنم به رفتن توی رویاهام... و وقتی موسیقی تموم می شه... دیگه کلاً فضا عوض می شه برام. گفتم شاید به درد شما هم بخوره