سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

مرا مگذار و مگذر

دل گیر دل گیرم....

از غصه می میرم...

مرا مگذار و مگذر...

فکر می کردم که تو این دنیای بزرگ یه جای دنیا گم شدم...

فکر می کردم که اگر تو وبلاگم بنویسم... هیچکس جز خودم نوشته هامو نمی خونه....

اما این چند روزی که گذشت... فهمیدم هنوز گم نشدم... مرسی از اینکه منو در این دنیای بزرگ دلگیر و تنها رها نکردید... هیچ کس تو این دنیای بزرگ تنها نیست... هیچکس تو این دنیای بزرگ گم نمی شه... همیشه یکی هست که ببیندش...همیشه... همیشه...



نظرات 2 + ارسال نظر
قطره جمعه 3 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.eghballahoory.blogsky.com

ممنون و متشکر بابت زحماتت. به وبلاگم سربزن. با مطلبی تحت عنوان (تفسیر آیاتی از قرآن در مورد ظلم و عاقبت رفتن به سوی غیر خدا ) آپم. بهم سر بزن و نظراتت رو بگو. یه چیزایی نوشتم که شاید تا حالا کسی ننوشته. منظورم از بعد از انتخاباته. حتما تا آخر بخون. منتظرم.

آتیش پاره شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 08:28 ق.ظ http://www.miss-atishpare.blogsky.com

به قول این تبلیغ همراه اول: هیچکس تنها نیست!! :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد