سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

غرور

"کفش هایم خیلی قشنگ است!!، وقتی آنها را می پوشم احساس می کنم یک سر و گردن از دیگران بلند ترم!! چشم هربیننده ای را خیره می کند، البته این تنها به خاطر کفشم نیست لباسی هم که پوشیده ام دست کمی از کفشم ندارد!

البته همة اینها به خاطر شخص خودم است وگرنه کفش و لباس که به خودی خود قشنگی ندارند، این من هستم که به آنها زیبایی، افتخار و غرور می بخشم...اما کفش هایم یک مشکلی دارد، هر وقت اونها رو می پوشم با مغز می خورم زمین!!!"

 

نظرات 3 + ارسال نظر
جودی ابوت شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 07:04 ق.ظ http://judy-abbott.blogsky.com

جالب بود . سلام . پراز معنی و جالب .موفق باشی

مریم شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ق.ظ

وا مونا تو با اون قدت بازم کفش بلند می پوشی ؟ که با مخم بخوری زمین، عزیز دلم تو به اندازه کافی بلللللللللللللللللللللللللللللند تشریف دارید

داریوش شنبه 29 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام ... موضوع وبلاگ عوض شد ... قرار بود هفته نگاشت استرالیا باشه ... پس چی شد ... ولی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد