سفید و سیاه

نوشته‌های من

سفید و سیاه

نوشته‌های من

درد انسان

"درد انسان درک نشدن او توسط دیگران نیست،
درد انسان درک نشدن انسان توسط خودش است."
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 12:58 ب.ظ

و دردهای هر کس به بزرگی خود اوست
به فرازناکی اندیشه اش.
ودرد بزرگ انجا است که تو را دردهای بزرگ باشد و بزرگواری نه.
و این دردی بزرگتر که تو را توانایی رویارویی برهنه با خویشتن خویشت باشد
وتوان فهم این که دردا من اینم .همین .
و بدان که هرگز بزرگواری نخواهی یافت
همه چون تو و تو چون همه .شاید بزرگ اما بزرگوار هرگز.
و یادت باشد هان ! دردهای بزرگ هرگزبزرگواری تو نیست
که در این کویر بی پایان هرگزت معیار برای بزرگواری نیست
در بلاهت این هستی هرگزت...

مرتضی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:01 ب.ظ http://crazypc.blogsky.com

من که می خوام خاک منو در بر بگیره همینه خواهش من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد